istoría
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

istoría

hier kun je een eigen verhaal lijn spelen met een van onze thema's
 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Admin: Simone

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Silver
Admin



Aantal berichten : 10
Punten : 27
Reputatie : 0
Registratiedatum : 21-04-11
Leeftijd : 30

Informatie
Speelt mee met:

Admin: Simone Empty
BerichtOnderwerp: Admin: Simone   Admin: Simone Emptyvr apr 22, 2011 10:31 am

Naam: Simone
Leeftijd: 17
Geslacht: vrouw
Woonplaats: noord Brabant. Dicht bij Eindhoven en Helmond
RPG: Wolf story (Silvermoon~Codex(PJ)~Cookie~Winda~Horance~Leilah) Degree (luna)

Hobby: Klarinet spelen(net me b examen gehaald is 4e muziek diploma). Verhalen

Nou zoals jullie hier boven hebben gezien ben ik simone. Ik speel op Ws en degree. Ik speel bes klarinet in de harmonie. Ben net gestopt omdat ik alle diploma's heb voor het grote orkest. Euh ik heb zelf een lichte handicap klompvoeten. Zoek maar op internet wat het is. Ook heb ik dyslexie dus sorry voor de spel fouten er komt nog iemand die hier op gaat letten.
Veder stuur ik Sociaal juridisch maatschappelijk dienstverlener MBO Op Roc ter aa. Hier in zitten de opleidingen Juridisch (hier kun je notaris of advocaat of rechter enz. mee worden) Sociale zekerheid (wat ik wil gaan doen)(hier ga je alles met uitkeringe regelen) Personeel en arbeid (hier doe je alles wat met personeel heeft te maken in een bedrijf) en Maatschappelijk dienstverlener (Hier mee ga je mensen begeleiden zoals vluchtelinge en probleem jongeren)

Veder werk ik bij de kruitvat en loop ik een dag in de week stage bij de gemeente op sociale zaken

Nou ik hoop dat je zo genoeg info over mij hebt vragen kun je altijd stellen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://istoria.actieforum.com
 
Admin: Simone
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
istoría :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: